• Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
  • 0740 056 851

slider7

cerere oferta2




ISO 9001 este standardul international care specifica cerintele unui sistem de management al calitatii pentru orice tip de organizatie, mica sau mare, oricare ar fi domeniul de activitate in care actioneaza si indiferent daca este firma, organ al administratiei publice, departament guvernamental, universitate sau spital. Sistemul de management al calitatii are drept scop mentinerea sau cresterea calitatii serviciilor sau produselor oferite si specifica cerintele pe care trebuie sa le satisfaca o organizatie pentru a demonstra capacitatea sa de a furniza produse si servicii de CALITATE in mod CONSTANT.

Avantajele implementarii si certificarii ISO 9001

  • Posibilitatea participarii la licitatii (achizitii publice);
  • Imbunatatirea imaginii organizatiei in fata clientilor;
  • Conduce la SATISFACTIA CLIENTULUI;
  • Dobandirea unui avantaj fata de concurenti;
  • Valorificarea optima a oportunitatilor de pe piata;
  • Imbunatatirea sistemului de management al companiei;
  • Castigarea increderii partenerilor de pe piata interna si internationala;
  • Imbunatatirea calitatii proceselor si produselor;
  • Reducerea costurilor interne;
  • Cresterea satisfactiei angajatilor;
  • Prevenirea pierderilor datorate raspunderii juridice pentru produs.