• Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
  • 0740 056 851

slider5

cerere oferta2




ISO 20000-1 este primul standard international care defineste cerintele pentru managementul serviciilor IT. Obiectivul acestui standard este crearea unui sistem de management care sa permita gestionarea eficienta si eficace a serviciilor IT. Standardul ISO 20000-1 promoveaza adoptarea unei abordari integrate a proceselor pentru a furniza in mod eficient servicii care indeplinesc cerintele afacerii si ale clientilor. Furnizorilor de servicii li se cere imbunatatirea calitatii, costuri mai mici, o mai mare flexibilitate si raspuns mai rapid pentru clienti. Un sistem de management al serviciilor IT ofera un nivel ridicat de satisfactie a clientului.

Avantajele implementarii si certificarii ISO 20000

  • Posibilitatea participarii la licitatii (achizitii publice);
  • Imbunatatirea imaginii organizatiei in fata clientilor;
  • Conduce la SATISFACTIA CLIENTULUI;
  • Dobandirea unui avantaj fata de concurenti;
  • Valorificarea optima a oportunitatilor de pe piata;
  • Imbunatatirea sistemului de management al companiei;
  • Castigarea increderii partenerilor de pe piata interna si internationala;
  • Imbunatatirea calitatii proceselor si produselor;
  • Reducerea costurilor interne;
  • Cresterea satisfactiei angajatilor;
  • Prevenirea pierderilor datorate raspunderii juridice pentru produs.