ISO 20000-1:2011 - Sistemul de Management al Serviciilor in domeniul Tehnologiei Informatiei
ISO 20000-1 este primul standard international care defineste cerintele pentru managementul serviciilor IT. Obiectivul acestui standard este crearea unui sistem de management care sa permita gestionarea eficienta si eficace a serviciilor IT. Standardul ISO 20000-1 promoveaza adoptarea unei abordari integrate a proceselor pentru a furniza in mod eficient servicii care indeplinesc cerintele afacerii si ale clientilor. Furnizorilor de servicii li se cere imbunatatirea calitatii, costuri mai mici, o mai mare flexibilitate si raspuns mai rapid pentru clienti. Un sistem de management al serviciilor IT ofera un nivel ridicat de satisfactie a clientului.
Avantajele implementarii si certificarii ISO 20000
- Posibilitatea participarii la licitatii (achizitii publice);
- Imbunatatirea imaginii organizatiei in fata clientilor;
- Conduce la SATISFACTIA CLIENTULUI;
- Dobandirea unui avantaj fata de concurenti;
- Valorificarea optima a oportunitatilor de pe piata;
- Imbunatatirea sistemului de management al companiei;
- Castigarea increderii partenerilor de pe piata interna si internationala;
- Imbunatatirea calitatii proceselor si produselor;
- Reducerea costurilor interne;
- Cresterea satisfactiei angajatilor;
- Prevenirea pierderilor datorate raspunderii juridice pentru produs.