• Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
  • 0740 056 851

slider5

cerere oferta2




Un nou standard international va ajuta organizatiile de toate tipurile si dimensiunile sa gestioneze in mod eficient riscul. ISO 31000 prevede principii, cadre de lucru si procese de gestionare a oricarei forme de risc intr-un mod transparent, sistematic si credibil in cadrul oricarui domeniu de aplicare si in orice context. Standardul recomanda ca organizatiile sa dezvolte, sa puna in aplicare si sa imbunatateasca in mod continuu un cadru de gestionare a riscului, ca o componenta integranta a sistemului de management.

Avantajele implementarii si certificarii ISO 31000

  • Posibilitatea participarii la licitatii (achizitii publice);
  • Imbunatatirea imaginii organizatiei in fata clientilor;
  • Conduce la SATISFACTIA CLIENTULUI;
  • Dobandirea unui avantaj fata de concurenti;
  • Valorificarea optima a oportunitatilor de pe piata;
  • Imbunatatirea sistemului de management al companiei;
  • Castigarea increderii partenerilor de pe piata interna si internationala;
  • Imbunatatirea calitatii proceselor si produselor;
  • Reducerea costurilor interne;
  • Cresterea satisfactiei angajatilor;
  • Prevenirea pierderilor datorate raspunderii juridice pentru produs.